Hoe het werkt?
Boek één van onze concepten. Wij trekken de bezoekers naar ons toe en filteren het publiek. Onze hostesses worden van te voren getraind en weten zo precies welke bezoekers voor u interessant zijn. Deze stuurt ze naar u door. Na het drinken van een heerlijke smoothie is een badge zo gescand en heeft u een leuke ontspannen opening om een gesprek aan te gaan.
Concepten
Klantervaringen
Cases
Marks & Spencer

In samenwerking met maison van de Boer hebben wij ter ere van de opening van Marks en Spencer Den Haag een Engelse Thee bus neergezet.
Everris

Voor Everris hebben we de OsmoCake bar bedacht. Op de stand werken verse cakepops gebakken (de basis) en vervolgens voor de klant voorzien van de eerste laag (blauwe chocolade in een grote fontein) en een tweede laag (dip naar keuze).
Via Vai

Voor het dames schoenenmerk hebben we in samenwerkingen met .TIM Marketing professionals een hele leuke activatie mogen uitvoeren in diverse steden in Nederland.